Партію Святослава Вакарчука "Голос" назвали лідером за витратою коштів на передвиборну агітацію в соціальній мережі Facebook. Відповідні дані надали у громадянській мережі "Опора".
"Найбільше коштів на передвиборну рекламу витратила партія "Голос". За нашими підрахунками, на виборчу агітацію в мережі Facebook у період з 24 травня до 15 липня вона витратила понад $232 тисяч", — повідомив аналітик "Опори" Роберт Лорян під час прес-конференції в Києві.
Він також звернув увагу на те, що партія "Голос" має наймолодшу аудиторію користувачів Facebook.
На другому місці за витратами на рекламу в найбільшій у світі соціальній мережі, за словами Лоряна, опинилась партія Петра Порошенка "Європейська солідарність" — понад $200 тисяч. На третьому місці — політична партія "Сила права", яка витратила за цей період понад $136 тисяч.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Водночас Лорян зазначив, що згідно із проміжними фінансовими звітами цих партій, витрати їхніх виборчих фондів на агітацію значно менші.
"Загалом на політичну рекламу з 24 травня до 15 липня, за даними Facebook, в Україні витрачено понад $1 млн 800 тисяч", — повідомив аналітик.
Нагадаємо, жителі Донбасу обурились через те, що кандидат від “Слуги народу” витратив купу грошей на агітаційний концерт Тіни Кароль, тоді як "людям їсти нічого".