ПриватБанк потрапив у черговий скандал через надання клієнту небажаного кредиту. При цьому представники ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта, зазначивши, що вони "дуже засмучені".
Так, на сайті Мінфіну клієнтка Ірина поскаржилась, що ПриватБанк без її відома нарахував на картку кредитні кошти.
"Коли я отримувала карту в Приваті, мені пропонували відкрити кредитний рахунок. Їм не обов'язково користуватися, але на необхідний випадок він буде як підстраховка. Так мені пояснювали довго, тому що я відмовлялася! Я довго відмовляла дівчині, але та вперто наполягала. Як мені здалося за підсумком, що я змогла відбитися, і там все-таки враховується думка клієнта, а не приймають рішення на свій розсуду! Але після отримання карти мені ще надходили дзвінки якийсь час, з тією ж пропозицією, що кредит не обов'язково брати, але він завжди може бути підстраховуванням. Мені довелося грубо відповісти, щоб мене почули. Але мабуть знову не допомогло. Дзвінки перестали надходити, минув час і тут вуаля! Виявляється, з мене знімаються гроші за якийсь кредит, який я не брала! Це карта зарплатна. Я чітко простежую поповнення цієї карти. Мені нараховувалися 4000 грн, які з мене зараз знімають", - розповіла Ірина.
Вона повідомила, що поспілкувалась з представницею ПриватБанку, розповіла, що перебуває за кордоном, і немає можливості під'їхати і розібратися. На це в ПриватБанку сказали, що клієнтці було надіслано скан договору, де описуються умови отримання кредиту.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Як виявляється, у нас банк сам вирішує, коли давати кредит. Примусово! І не важливо, що ти відмовилася", - обурилась клієнтка ПриватБанку.
У відповідь на цей відгук представник служби підтримки ПриватБанку повідомив про причини такої ситуації та можливі рішення.
"Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Розмір кредитного ліміту на картці "Універсальній" може бути змінений банком в односторонньому порядку як в бік збільшення, так і в бік зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності клієнта" - заявили в ПриватБанку.
Нагадаємо, раніше ПриватБанк потрапив у новий скандал через те, що клієнт фінустанови при поповненні картки через термінал не зміг отримати усю сумму грошей.