Міністерство інформаційної політики планує на кінець 2018 року витратити на медійну популяризацію України близько 35 млн грн.
Про це заявив державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко під час звітної прес-конференції.
«Загалом сподіваємося на кінець року вийти на цифру близько 35 млн грн по цьому року саме на медійну популяризацію за кордоном. Але однозначно ідеться про медійні гроші, витрати на медіа, але аж ніяк не на бренд і не на створення бренду, як намагаються у нас дізнатися. Бренд коштував 0 грн 0 коп», - зазначив Біденко.
Він зазначив, що популяризація України на телеканалі EuroNews, згідно з договором, коштує 3 млн грн.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
«Тендер, який на стадії завершення, на інші хвилі популяризації, - це 26 млн грн. Який результат буде після торгів, ми не можемо прогнозувати», - додав Біденко.
За його словами, з усіма витратами можна ознайомитися на ProZoro.
Нагадаємо, США, Канада та Автралія скоро побачать бренд Ukraine NOW.