Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) обдурила своїх пасажирів, не виплативши обіцяну компенсацію за затримку вильоту. Про це повідомила редактор Korrespondent.net Олена Качуровська на своїй сторінці у Facebook. За словами пасажирки МАУ, інцидент стався 29 травня під час перельоту з Цюріха в Бориспіль. Під час реєстрації в аеропорту Цюріха журналістці, яка подорожувала разом зі своєю матір'ю, запропонували за грошову компенсацію, яку виплатить МАУ, відмовитися від місць, на яких у них були квитки і полетіти більш пізнім рейсом з пересадкою.
"Пропонували спочатку за 100 євро, потім по 200 євро мені і мамі, але нам важливо було прилетіти вчасно, тому ми не погоджувалися. Коли сума компенсації досягла 400 євро кожній, ми погодилися. Нам поміняли квитки і пообіцяли, що гроші надійдуть на наші банківські картки протягом дня", - написала в соцмережах редактор новинного порталу Олена Качуровська.
Однак обіцяна компенсація від МАУ так і не надійшла. Журналістка висловила здивування подібними діями авіакомпанії МАУ і зажадала пояснення.
"Я хотіла б почути відповідь від компанії: МАУ, це неоперативність, або ви займаєтеся шахрайством і прямим обманом клієнтів?" - йдеться в повідомленні редактора Олени.
Раніше українська співачка MARUV (Анна Корсун) публічно посварилась з авіакомпанією МАУ через те, що вже вдруге у неї викрадають речі з валізи в аеропорту «Бориспіль».