Український оператор мобільного зв'язку Lifecell, який за рік втратив мільйон клієнтів, продовжує знущається над своїми клієнтами. Українці все частіше скаржаться на мобільного оператора Lifecell: погана якість зв'язку, огидний інтернет, наплювацьке ставлення співробітників компанії.
Одна з клієнток Lifecell поскаржилася, що мобільний оператор не надає послуги, за які були сплачені гроші. Відомо, що дівчина Катерина користується послугами компанії Lifecell дуже давно, її навіть називають "платинової клієнткою", але її проблеми ніхто вирішувати не збирається.
[gallery td_select_gallery_slide="slide" ids="61041,61042"]
Правда, оператор Lifecell відзначився тільки в коментарях до посту клієнтки.
Популярні зараз
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
Нагадаємо, Lifecell запустив для абонентів тарифного плану “Лайфхак” акцію “6 тижнів”, яка триватиме до 31 грудня 2019 року. Якщо раніше пакет послуг за тарифом надавався на 4 тижні, то на період акції його збільшили до 6 тижнів. Про нововведення повідомляється на сайті оператора мобільного зв’язку.
Таким чином, абоненти Lifecell зможуть сплачувати абонплату в півтора рази рідше, при цьому вартість пакету послуг і його наповнення залишаються без змін. Взяти участь в акції абоненти оператора можуть до 31.05.2019 (включно). З детальною інформацією можна ознайомитися за наступним посиланням.