Lifecell, український оператор мобільного зв'язку, який готується запустити мережу 5G, втратив майже мільйон клієнтів. Так, на 1 квітня 2019 року абонентська база Lifecell зменшилася на 800 тисяч.
«Це пояснюється зниженням кількості користувачів декількох SIM-карт», – прокоментували негативну динаміку в прес-службі компанії Lifecell.
Мобільний оператор Lifecell також зазначив, що в першому кварталі 2019 року 4G скористалися 1,6 млн його абонентів.
Порівняно з першим кварталом 2018 року компанія на 17,2% збільшила дохід – до 1,4 млрд грн. Хоча це не сильно допомогло оператору – збиток збільшився на 49,9% (267,2 млн грн).
Популярні зараз
Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“
Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН
З моменту свого виходу на український ринок в 2005 році компанія Lifecell залишається збитковою. Turkcell, який повністю володіє lifecell, очікує, що його українська «дочка» вийде на прибутковість у 2020 році. Про це у квітні заявив голова правління Turkcell Ахмет Акча.
Нагадаємо, Lifecell запустив для абонентів тарифного плану “Лайфхак” акцію “6 тижнів”, яка триватиме до 31 грудня 2019 року. Якщо раніше пакет послуг за тарифом надавався на 4 тижні, то на період акції його збільшили до 6 тижнів. Про нововведення повідомляється на сайті оператора мобільного зв’язку.
Таким чином, абоненти Lifecell зможуть сплачувати абонплату в півтора рази рідше, при цьому вартість пакету послуг і його наповнення залишаються без змін. Взяти участь в акції абоненти оператора можуть до 31.05.2019 (включно). З детальною інформацією можна ознайомитися за наступним посиланням.