Українці вже тривалий час скаржаться на один з найбільших українських операторів мобільного зв'язку Lifecell, який нахабно «грабує» своїх абонентів. Вже сотні людей не дорахувалися своїх кровних на рахунку, а оператор Lifecell взагалі не реагує на скарги. Абонент поділився своєю проблемою, залишивши гнівний відгук, розкритикувавши якість обслуговування Lifecell.
"Мій тариф "Дзвінки всім" - 75 гривень. Сплатив. Прийшло повідомлення: "Недостатньо коштів для сплати пакету на 4 тижні. Ви отримали безліміт за 10 грн/2 дні". Перевіряю баланс - 55 гривень. Намагаюся додзвонитися до оператора, марно - низка текстів автовідповідача. Що це за ідіотизм?! Чистої води кидалово", - поскаржився абонент Lifecell.
У компанії на скаргу не відреагували.
Популярні зараз
Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“
Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН
Також оператора Lifecell звинуватили у блокуванні дзвінків зі стаціонарних номерів. Одна з клієнток поскаржилася, що мобільний оператор не надає послуги, за які були сплачені гроші. Але її проблеми також ніхто вирішувати не збирається.
Нагадаємо, з 1 жовтня 2019 року Lifecell запустив нову послугу.