Абоненти "Київстар" продовжують скаржитися на якість послуг і сервіс мобільного оператора. Крім того, багато з них стають жертвами афер з боку шахраїв і звинувачують в цьому керівництво компанії Kyivstar.
Жертвою аферистів на днях стала одеситка Оксана Клочко, у якої вилучили мобільний номер, який належав їй 15 років. Про інцидент дівчина повідомила у Facebook.
Одеситка звернулася в "Київстар" з усіма паролями і карткою, але там їй нічим не допомогли, а просто порадили заблокувати всі банківські картки. За словами постраждалої, співробітники компанії навіть не спробували набрати її номер і прояснити ситуацію.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Користувачі соцмережі шоковані цим випадком і пишуть в коментарях про те, що переходять на тарифи інших операторів, так як їм набридло терпіти хамське ставлення до себе. Крім того, абоненти "Київстар" масово скаржаться на закриття старих тарифів і переведення їх на більш дорогі нові.
У той же час, деякі коментатори встали на сторону мобільного оператора. Пояснюють це тим, що Kyivstar діє згідно процедури. А власнику номеру потрібно бути більш пильним і з підозрою ставитися до невідомим дзвінків, а тим більше до поповнення рахунку телефонного номера невідомими особами.
Нагадаємо, "Київстар" планує скасувати безлімітні тарифи, адже, за словами керівництва компанії "безліміт без урахування потреб абонента – це утопія з негативним результатом".
Раніше повідомлялося, що "Київстар" штучно знижує швидкість інтернету на мобільних пристроях.