Київстар виправдався за переведення абонентів на дорогі тарифні плани

Автор: Лобанова Єлизавета

Абоненти Київстар скаржаться на те, що мобільний оператор без їх відома змінює тарифні плани на більш дорогі. У компанії повідомили, що діють відповідно до законодавства та попереджали своїх клієнтів про зміну тарифів заздалегідь.

Київстар виправдався за переведення абонентів на дорогі тарифні плани - today.ua

В прес-службі Київстар, коментуючи скаргу одного з абонентів, пояснили, що усім своїм користувачам інформацію про зміну тарифних планів  було надіслано в період з 24 по 26 грудня 2019 року, а подорожчання відбулося 1 лютого.

Крім того, з інформацією щодо змін тарифів абоненти Київстар можуть ознайомитися на сайті компанії, або прослухати інформаційне повідомлення, телефонуючи на номери 466 та 460.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Як повідомлялося раніше, з 1 лютого Київстар припинив надавати послуги в рамках застарілих тарифних планів «Домашній Інтернет» та «Все разом». Заздалегідь абонентам запропонували альтернативні тарифи з покращеними умовами та більшим об’ємом послуг. Подорожчання стосується не всіх тарифів. Наприклад, у тарифі «Київстар Дзвінки» було збільшено обсяг послуг без підвищення вартості тарифу, а абонентам, що користуються тарифом «Безлім Соцмережі», дали можливість перейти на тариф, який на 25 гривень дешевше. Користувачі тарифу «Максимальний безлім» були переведені на тариф «Все разом Екстра», який зараз коштує 225 грн замість 155 грн.

Популярні зараз

Мінімальну пенсію заморозять: літнім українцям порадили вирощувати овочі на городі

В Мінекономіки пояснили, чому збільшуються ціни у магазинах

У 2025 році в Україні з'явиться новий Mitsubishi Outlander PHEV

В ПФУ розповіли, як не втратити субсидію, якщо член сім'ї виїхав за кордон

Нагадаємо, Київстар попередив своїх клієнтів про шахраїв, які телефонують українців від імені співробітників компанії та вимагають у людей гроші.