Мобільний оператор "Київстар" блокує своїх абонентів в рамках послуги перенесення номера MNP, яка запрацювала з 1 травня 2019 року. Про це повідомили в прес-службі оператора Lifecell.
CEO компанії Lifecell Ісмет Язиджи направив лист голові НКРЗІ зі скаргою на свого конкурента. Він стверджує, що абоненти, які хочуть перейти до них від Kyivstar, отримують повідомлення з кодом "404" від базового оператора про те, що номер неактивний. При цьому послуги по цим номерам надаються, тобто номери працюють. Таким чином, "Київстар" незаконно перешкоджає можливості абонентам скористатися послугою MNP (Mobile Number Portabilit).
[gallery td_select_gallery_slide="slide" size="medium" ids="62269,62270"]
"... в період з 1 по 15 травня з 1437 спрямованих оператору-донору ПРАТ "Київстар" запитів було отримано 945 відмов на перенесення номера, що складає 66% відмов серед усіх спрямованих цьому оператору-донору запитів. При цьому з помилкою "404" надійшло 476 відмов", - йдеться в листі Lifecell.
У Kyivstar зізналися, що існує якийсь "IT-баг", що розсилає повідомлення про блокування. Це пов'язують із поспіхом під час запуску послуги, і пообіцяли найближчим часом виправити неполадки.
Нагадуємо, з 1 травня 2019 року в Україні стартувала послуга зміни мобільного оператора без зміни номера - MNP. Після запуску послуги компанія "Київстар" почала масово втрачати клієнтів.
Як повідомлялося, "Київстар" підключив до 4G нові населені пункти в 15 областях України, де проживає близько 404 тисяч осіб.