Один із найбільших українських операторів мобільного зв'язку Київстар надає своїм абонентам можливість відновити SIM-картку у випадку її втрати, крадіжки, пошкодження або блокування в результаті введення неправильного PUK-коду. Це можна зробити з допомогою безкоштовної послуги "Заміна SIM-карти" в одному з фірмових магазинів Kyivstar. Заміна SIM-карту іншого формату (MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM, USIM) також безкоштовна. Послуга надається виключно за наявності активної SIM-картки, яка повинна бути в робочому стані, та на якій чітко зображено всі цифри ICC-коду.
Для отримання послуги "Заміна SIM-карти" необхідно надати (на вибір):
- SIM-карту (пов'язану з абонентським номером, на момент звернення), або оригінал носій SIM-карти з PIN-, PUK-кодами;
- три номери, на які найчастіше були здійснені дзвінки ненульової тривалості з орієнтовною датою їх здійснення і залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера (дана інформація не доступна в Магазині партнера);
- три номери, на які найчастіше були здійснені дзвінки ненульової тривалості з орієнтовною датою їх здійснення, і один із останніх перекладів коштів із зазначенням дати, суми і номера на який був здійснений переказ коштів (дана інформація не доступна в Магазині партнера);
- будь-яку з останніх скретч-карток поповнення рахунку і залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
- будь-яку з останніх скретч-карток поповнення рахунку і один із останніх перекладів коштів із зазначенням дати, суми і номера, на який був здійснений переказ коштів;
- IMEI кінцевого обладнання та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
- IMEI кінцевого обладнання і один із останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми і номера на який був здійснений переказ коштів.
Як повідомляють у прес-службі Київстар, позитивне рішення про відновлення SIM-карти може бути прийнято тільки після проведення зіставлення (перевірки) наданих у магазині Kyivstar даних з інформацією, яка зареєстрована за абонентським номером. Послуга "Заміна SIM-карти" не надається, якщо отримані дані не відповідають тим даним, які зареєстровані за абонентським номером. Максимальний термін перевірки даних — один робочий день.
Нагадуємо, Київстар рекомендує своїм абонентам в цілях безпеки прив'язати паспорт до номера телефону. Це можна зробити онлайн за допомогою електронного цифрового підпису, або звернутися в один з фірмових магазинів Київстар і особисто подати письмову заяву на реєстрацію.