Київстар попереджає своїх абонентів про можливі шахрайські схеми, на які вони можуть попастися. Останнім часом українці все частіше втрачають гроші з банківських карток, поповнюючи мобільний рахунок через сервіси самообслуговування. Аферисти виманюють у абонентів пароль до системи самообслуговування "Мій Київстар" , а потім заходять в банківський інтернет-сервіс і знімають гроші.
Жертви, що потрапили в пастку шахраїв, втрачають доступ до конфіденційної інформації,
У компанії "Київстар" попереджають, що їх співробітники, телефонуючи абонентам, ніколи не вимагатимуть назвати будь-які паролі від системи. Тому якщо хтось буде телефонувати від імені компанії і вимагати цю інформацію, варто одразу розуміти, що це аферисти. Ні в якому разі не можна передавати стороннім особам інформацію з кодом для входу в систему самообслуговування, яка перебуває в тексті SMS-повідомлення. Рекомендується також регулярно змінювати пароль від системи, і бажано, щоб для кожного аккаунта (пошта, соцмережі, банкінг) у вас був окремий унікальний пароль.
Українцям пообіцяли провести ряд заходів для підвищення обізнаності про кібербезпеку і для забезпечення безпеки користування системою самообслуговування "Мій Київстар".
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Раніше повідомлялося, що Київстар запустив новий корисний тариф Smart+ з необмеженим набором послуг.