Київстар попереджає абонентів про шахрайство: що потрібно знати

Автор: Лобанова Єлизавета

Київстар попереджає своїх абонентів про можливі шахрайські схеми, на які вони можуть попастися. Останнім часом українці все частіше втрачають гроші з банківських карток, поповнюючи мобільний рахунок через сервіси самообслуговування. Аферисти виманюють у абонентів пароль до системи самообслуговування "Мій Київстар" , а потім заходять в банківський інтернет-сервіс і знімають гроші.

Київстар попереджає абонентів про шахрайство: що потрібно знати - today.ua

Жертви, що потрапили в пастку шахраїв, втрачають доступ до конфіденційної інформації,

У компанії "Київстар" попереджають, що їх співробітники, телефонуючи абонентам, ніколи не вимагатимуть назвати будь-які паролі від системи. Тому якщо хтось буде телефонувати від імені компанії і вимагати цю інформацію, варто одразу розуміти, що це аферисти. Ні в якому разі не можна передавати стороннім особам інформацію з кодом для входу в систему самообслуговування, яка перебуває в тексті SMS-повідомлення. Рекомендується також регулярно змінювати пароль від системи, і бажано, щоб для кожного аккаунта (пошта, соцмережі, банкінг) у вас був окремий унікальний пароль.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Українцям пообіцяли провести ряд заходів для підвищення обізнаності про кібербезпеку і для забезпечення безпеки користування системою самообслуговування "Мій Київстар".

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Раніше повідомлялося, що Київстар запустив новий корисний тариф Smart+  з необмеженим набором послуг.

Головне