Українці продовжують скаржитися на якість послуг мобільного оператора Kyivstar і його шахрайські схеми. Вже сотні людей не дорахувалися своїх кровних на рахунку, а від оператора чують лише відмовки. Одним із таких інцидентів поділився киянин Юрій Божко, який розповів про свій негативний досвід спілкування з мобільним оператором на своїй сторінці у Facebook.
Клієнт Київстар поскаржився на відсутність якісного мобільного інтернету та зв'язку. За його словами, ті послуги, які рекламує компанія, насправді не відповідають дійсності. Тому він вирішив змінити мобільного оператора та публічно відправив Kyivstar у "потойбічне плавання".
"Хай вам там всім гарно живеться... Сподіваюсь що у потойбіччі для тих з вас, хто винен у такій роботі, буде персональна віковічна тортура", - написав розлючений чоловік.
У коментарях до публікації відписався представник компанії Kyivstar, який пошкодував клієнта та пообіцяв йому допомогти вирішити цю проблему.
Знайшлося багато інших коментаторів, які також вкрай незадоволені якістю послуг мобільного оператора.
"Зв'язок поганий, інтернету майже немає.", "Підключив швидкісний інтернет від Київстар? Хочеш, щоб усе літало?! А тепер сам, любий, сам", "У Черкасах цілий район місяць не мав зв'язку. На скарги оператор пропонував, щоб побільше людей скаржилося, тоді швидше відреагують", - написали коментатори.
Нагадаємо, Київстар спільно з Viber запустив новий сервіс, який дає можливість оформити підписку на всі стікерпаки в месенджер Viber за ціною 20 грн в місяць.
Раніше повідомлялося, що Київстар, який запустив нову послугу з перенесення абонентських номерів, продовжує втрачати своїх абонентів.