Інспекція контролю Київської міської державної адміністрації провела у столиці 1070 перевірок, що стосувалися якості житлово-комунальних послуг. У результаті перевірок киянам повернули більше 44 мільйонів гривень за неякісні комунальні послуги. Про це повідомив начальник Управління самоврядного контролю Станіслав Москалевський.
Громадянам повернули кошти не лише за неякісні послуги, але й за ненадані послуги з утримання будинків та прибудинкових територій. У більшості випадків підставами для проведення перерахунків стали ненадання послуг з прибирання прибудинкової території та сходових клітин, технічного обслуговування ліфтів, обслуговування систем диспетчеризації, технічного обслуговування та поточного ремонту систем протипожежної автоматики та димовидалення, полив дворів, клумб та газонів, освітлення місць загального користування, енергопостачання ліфтів.
Керівник інспекції зазначив, що існують звернення, що розглядаються і виконуються протягом кількох днів, а є проблеми, що накопичились за багато років і потребують більш предметного вивчення, вжиття заходів та подекуди неодноразового виходу на місце для контролю виконання.
Головною метою таких перевірок, за словами представника КМДА, є не здійснення перерахунку, а покращення якості комунального сервісу для киян.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Нагадаємо, з 1 травня 2019 року всі українці зможуть вимагати проведення перевірок якості житлово-комунальних послуг в своїх оселях та повернення сплачених коштів. Для отримання відшкодування споживачам комунальних послуг необхідно буде подати акт-претензію і дочекатися результатів перевірки якості ЖКГ. У разі, якщо працівники ЖКГ не відреагують на запит, громадяни мають право звертатися до суду.
Today.ua повідомляв, що в Україні зросла заборгованість за централізоване опалення та гаряче водопостачання.