У столиці хочуть закрити програму "Картка киянина", оскільки термін дії договорів, на підставі яких діяла програма, закінчується наприкінці 2018 року, а автоматична їх пролонгація не передбачена. Натомість у столиці збираються запустити нову багатофункціональну електронну картку "Муніципальна картка "Картка киянина".
Відповідний проект рішення нещодавно вніс на розгляд комісії Київміськради мер міста Віталій Кличко.
Отримати електронну картку зможуть не лише кияни.
Нову муніципальну картку киянина видаватимуть:
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
- громадянам, які мають право на пільги, доплати, допомоги, компенсації відповідно до актів КМДА та виконавчого органу Київміськради;
- внутрішньо переміщеним особам;
- зареєстрованим у місті Києві;
- офіційно працевлаштованим у Києві;
- особам, які отримують повну загальну середню, професійну (професійно-технічну) та вищу освіту в закладах освіти міста Києва всіх рівнів акредитації, а також батькам (опікунам) дітей, які отримують повну загальну середню освіту в закладах освіти міста Києва.
Нова муніципальна карта киянина, окрім ідентифікаційних даних та інформації про нараховані пільги (включаючи проїзд в громадському транспорті), буде мати ще низку функцій, зокрема:
- транспортний додаток (аналог "зеленої" картки метро);
- платіжний додаток (можливість здійснювати безготівкові платежі та зняття готівки).
Крім того, муніципальна картка передбачає підключення й інших додатків:
- комунальний додаток (дані про пільги і субсидії при оплаті послуг ЖКГ);
- медичний додаток (надання спектру медичних послуг, у т.ч. і медичного страхування);
- торговельний додаток (надання та облік знижок в роздрібних торгово-сервісних підприємствах, аптеках, медустановах, закладах культури тощо);
- освітній додаток (надання та облік послуг та сервісів учням закладів освіти Києва).
Для отримання нової муніципальної картки громадяни мають подати до банку-учасника проекту "Муніципальна картка "Картка киянина" відповідну заяву та документи (паспорт; ідентифікаційний код; документи, що підтверджують право на отримання муніципальної картки (учнівський, студентський, довідка з місця роботи тощо); за наявності – посвідчення, що дає право на пільги, доплати, допомоги, компенсації; для внутрішньо переміщених осіб – довідку про взяття на облік. Після подання заяви та пакету документів карту мають видати протягом 30 календарних днів.
Зазначається також, що власникам "Карток киянина" не доведеться змінювати карти до зазначеного на них кінцевого терміну дії. Всі нараховані на них пільги також збережуться.
Нагадаємо, киянам спростили процедуру реєстрації авто і отримання нових водійських посвідчень.