Today.ua

Клієнти ПриватБанку скаржаться на погане обслуговування

ПриватБанк заблокував картку клієнта при спробі оплатити путівку на відпочинок через мобільний додаток Приват24. Працівники служби підтримки, у відповідь на скаргу, запропонували клієнту зняти готівку в банкоматі (з комісією 4%) та оплатити послугу через термінал, так як провести транзакцію через інтернет по невідомим причинам неможливо. Обурена клієнтка ПриватБанку залишила відгук на сайті Мінфіну, де докладно розповіла про інцидент.

Жінка розповіла, що їй так і не пояснили, чому не можна оплатити послугу через інтернет. Таку поведінку співробітників банку вона вважає некомпетентною.

У відповіді на цей відгук, представник служби підтримки ПриватБанку пообіцяв детально розглянути отриману скаргу та попросив вибачення за створені незручності.

Нагадуємо, ПриватБанк звинуватили в нав'язуванні послуг клієнтам. Зокрема, клієнту одного з відділень фінустанови намагалися продати страховку при оформленні картки для виплат.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк відключив мобільний номер клієнта, який хотів здійснити платіж через додаток Приват24.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ