У День святого Валентина, 14 лютого, в київському магазині "Київстар" (на Хрещатику, 13) відбувся неприємний інцидент.
Один з клієнтів прийшов до магазину українського мобільного оператора "Київстар" переоформити корпоративний номер, де зіткнувся з моторошним непрофесіоналізмом і хамством з боку співробітників компанії "Київстар".
Свою історію про некомпетентність співробітників компанії "Київстар" клієнт розмістив у соцмережах.
Пост зі скаргою на сервіс "Київстару" у багатьох користувачів соціальної мережі Facebook викликав шквал критики і обурення.
Раніше "Київстар" заявив про чергове закриття ряду тарифних планів для своїх абонентів.
Нагадаємо, з 8 лютого мобільний оператор "Київстар" почав блокувати зв’язок з російськими номерами, які використовуються на непідконтрольній Україні території в Донецькій і Луганській областях, а також у Криму і на окупованих територіях Грузії (абхазький і цхінвальський регіони).