Today.ua

“Київстар“ роз'яснив, куди звертатися, якщо персонал не надав належної допомоги

Як вже повідомляли Today.ua, в київському магазині "Київстар" (на Хрещатику, 13) відбувся неприємний інцидент. Один з клієнтів прийшов до магазину українського мобільного оператора "Київстар" переоформити корпоративний номер, де зіткнувся з моторошним непрофесіоналізмом і хамством з боку співробітників компанії "Київстар".

- Описаний клієнтом випадок обслуговування з боку окремого співробітника є прикладом неприпустимої поведінки. Він не відображає цінності компанії щодо обслуговування клієнтів, - прокоментували порталу Today.ua у прес-службі "Київстара". - Ми принесли свої щирі вибачення та допомогли клієнту з вирішенням усіх питань. А зі співробітником проведене додаткове навчання.
Зворотній зв'язок про якість обслуговування всіх наших клієнтів є невід'ємною частиною вдосконалення сервісу "Київстар". Для цього в кожному магазині ми ще в минулому році розмістили плакати з контактами для зворотного зв'язку, якщо клієнт не зміг отримати відповідь на своє питання або якість обслуговування його не задовольнила. На плакатах вказано номер керівника конкретного магазину, що сприяє якнайшвидшому вирішенню питань.

- З огляду на наш досвід співпраці з профільними громадськими організаціями та розуміючи всю відповідальність перед клієнтами з особливими потребами, ми розробили і впровадили програму навчання персоналу, конкретні процедури і критерії оцінки якості роботи співробітників з цією групою клієнтів, - повідомили у "Київстарі". - Програму навчання вже пройшли співробітники 60 магазинів, де в найближчі місяці будуть обслуговуватися клієнти-учасники "Українського товариства сліпих" (УТОС). З 2017 року ми співпрацюємо з "Українським товариством глухих" (УТОГ). За цей час у фірмових магазинах оператора послуги отримали майже 4000 учасників "УТОГ", а "Київстар" отримав високі оцінки якості роботи від керівництва товариства. На 2019 рік заплановане активна співпраця також з "Українським товариством сліпих" (УТОС).

Раніше "Київстар" заявив про чергове закриття ряду тарифних планів для своїх абонентів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ