На сьогоднішній день Київстар, який з 1 травня 2019 року запустив нову послугу з перенесення абонентських номерів, яка ще відома, як MNP (Mobile Number Portabilit), продовжує втрачати своїх абонентів.
“В основному йдуть ті клієнти, які хочуть тарифи дешевше. Із-за якості ніхто не йде — ми моніторимо. Активність послуги навіть нижче, ніж ми прогнозували", — відзначає джерело в Київстар.
Національна комісія з питань регулювання зв'язку та інформатизації (НКРСІ) опублікувала оновлену статистику за підсумками двох перших місяців роботи послуги.
Головним донором як і раніше виступає Київстар, який «віддав» конкурентам 4818 своїх абонентів, на другому місці йде Vodafone — від нього пішли 2570 абонентів, замикає трійку донорів Lifecell з результатом 1974 втрачених абонента.
Найбільше абонентів інших операторів придбав Vodafone — 3657 клієнтів. На другому місці йде Lifecell з результатом 2945 абонентів, на третьому — Kyivstar з результатом 2694 абонента.
Якщо подивитись детальніше, то можна дізнатися, що велика частина старих абонентів Kyivstar перейшла на Vodafone (2787), тоді як до Lifecell примкнуло помітно менше (1868). У свою чергу Vodafone передав своєму основному конкуренту Київстар 1487 абонентів.
Всього за перші два місяці роботи послуги MNP було перенесено 9630 мобільних номерів. При цьому Київстар — єдиний, хто втрачає абонентів.
Раніше один із найбільших українських операторів мобільного зв’язку Київстар визначив десятку найпопулярніших країн для міжнародного роумінгу своїх абонентів. На першому місці у рейтингу опинилася Польща – в травні та на початку червня 2019 цю країну відвідало 18% абонентів, які користуються міжнародним роумінгом. Друге місце за кількістю зарубіжних поїздок поділили Німеччина, Туреччина, Росія – кожну з цих країн в травні відвідало біля 8% абонентів-користувачів роумінгу. Майже 5% абонентів вже відвідали Єгипет, Італію, Угорщину і Чехію. До Румунії та Білорусі навідалось 3% абонентів. Найменша кількість абонентів відвідала Королівство Есватіні (Свазіленд) – 6 осіб.