У мережі одного з найбільших операторів мобільного зв'язку "Київстар" спостерігаються перебої в роботі. Про це повідомили в прес-службі мобільного оператора.
Представники "Київстару" повідомляють, що проблеми виникли у абонентів, хто користується тарифами "Все разом" та "Київстар Комфорт".
Менеджери оператора мобільного зв'язку Kyivstar попередили, що у абонентів "Київстар все разом" після списання абонплати послуга знаходиться у фінансовому блокуванні. А при оплаченій опції -33% на тарифі "Київстар Комфорт" звучить інформація: "Недостатньо коштів" або відбувається тарифікація дзвінки на інші мобільні і міські номери.
У "Київстар" також попередили, що зараз у деяких абонентів передоплати з неактивними інтернет SIM-парами можуть виникати складнощі з входом в систему самообслуговування.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Компанія "Київстар" приносить свої вибачення клієнтам за незручності. Оператор обіцяє усунути неполадки найближчим часом.
Нагадаємо, Kyivstar з 1 травня 2019 року запускає послугу перенесення номера Mobile Number Portability (MNP). Президент компанії “Київстар” Олександр Комаров повідомив, що в компанії відповідально підійшли до організації доступності MNP у своїй мережі, підготувавши всі системи і процедури до запуску послуги. Комаров також зазначив, що скористатися послугою “Київстару” може будь-який користувач з номером телефону українського оператора. Єдина умова – номер необхідно зареєструвати на своє ім’я.