Київстар опустився до рівня шахраїв. Абоненти продовжують скаржитися на якість послуг і сервіс мобільного оператора. На гнівні відгуки ніхто не реагує. Одна клієнтка поділилася своєю проблемою, жорстко розкритикувавши якість обслуговування української компанії.
Жінка написала, що багато років була клієнтом Київстару. На сьогоднішній день, за її словами, це найгірший мобільний оператор. З рахунку знімаються гроші. Неможливо поповнити суму, яка тобі потрібна. Навіть в терміналах Київстар примудряються зняти комісію. А при поповненні рахунку, гроші не зараховуються. Абонент закликала йти від такого обслуговування.
Інший клієнт розповів, що з тих пір, як Київстар перевів всіх абонентів на абонплату, навантаження на мобільну мережу сильно збільшилося. Коли навантаження перевищує певний рівень, Київстар в автоматичному режимі тимчасово скидає частину абонентів. Після скидання зв'язок не працює від 20 до 60 секунд. І такі скиди трапляються дуже часто. Замість поліпшення свого обладнання Київстар пішов по шляху обдирання абонентів будь-якими способами.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У компанії Kyivstar на скарги клієнтів поки не відреагували.
Також знайшлися й інші абоненти які вкрай незадоволені якістю послуг мобільного оператора Київстар. Вони скаржаться, що зв'язок жахливий, інтернет майже не працює.
Нагадаємо, Київстар запустив послугу, яка контролює майно абонентів.