Державна корпорація «Укравтодор», яка раніше анонсувала запуск інтерактивної карти, за допомогою якої можна відстежувати ремонтні роботи і стан дорожнього покриття, загрузла в боргах. Про це повідомляє популярний автомобільний портал Autonews.ua.
Виконуючий обов'язки голови "Укравтодору" Славомір Новак заявив, що в 2019 році приблизно 26% своїх коштів він направить на погашення раніше взятих кредитів. За його словами, в цьому році «Укравтодор» отримає на свою діяльність 33 млрд грн. З цієї суми 8,5 млрд грн корпорація віддасть на погашення раніше взятих кредитів. А до 2022 року "Укравтодор" повинен виплатити за кредитами 27 млрд грн.
При цьому Славомір Новак заявив, що «Укравтодор» планує взяти нові кредити, але вже на кращих умовах, ніж раніше. Сьогодні ведуться переговори з Європейським банком реконструкції та розвитку і Європейським інвестиційним банком.
Відомо, що щорічно «Укравтодор» витрачає чверть свого бюджету на погашення кредитів. Причому, судячи з усього, це буде продовжуватися і далі. Можливо, треба щось міняти в діяльності цього держагентства, щоб воно не було змушено просити кредити для забезпечення своєї діяльності.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян, який посмів викрити президента України у брехні, розкритикував рішення Володимира Зеленського щодо ремонту доріг. Омелян вважає, що дороги в Україні можливо побудувати лише за наявності великих грошей. За словами міністра, на ремонт усіх українських доріг піде не більше 10 років і коштувати це буде 1 трлн. грн. Правда, він уточнив, що це орієнтовні терміни і приблизна вартість. Щоб завершити ремонт протягом зазначеного терміну, необхідно ремонтувати 10-15 тисяч кілометрів на рік.