Талановитий продакт менеджер розробляє інноваційні продукти з використанням цифрових технологій, які роблять комфортнішим життя багатьох людей.
До 2028 року кількість користувачів сервісів цифрових платежів досягне 4,81 мільярда, йдеться у звіті дослідницького відділу Statista за лютий 2024 року. У міру того, як подібні сервіси стають все популярнішими, фінтех-компанії зазнають дедалі більшого тиску, що вимагає від них задовольняти зростаючий попит за рахунок використання інноваційних технологій. Продакт менеджер Олена Добшинська – один із тих професіоналів, завдяки яким це стає реальністю. Багатий досвід роботи в галузі та тонке розуміння ринку дозволяють Алені створювати та запускати інноваційні цифрові рішення для фінтех-компаній та користувачів по всьому світу.
Історія Олени Добшинської могла б стати джерелом натхнення для будь-якого фахівця, пов'язаного з цифровою індустрією, чи то продакт менеджер, підприємець чи розробник у галузі штучного інтелекту. Олена розпочала свою кар'єру в банку, і відповідальність, яка лежала на ній як на провідному економісті відділу кредитування корпоративних клієнтів, поставила стандарти для її подальшої роботи. Досвід у банку також допоміг Альоні вивчити сферу фінансових послуг та набути вміння розуміти потреби клієнтів.
Потім Олена працювала в Ernst & Young, одній з провідних консалтингових компаній «великої четвірки», та низці інших компаній, серед яких була британська фінтех-фірма CEX.IO. Займаючи посаду Chief Product Officer (з англ. – директор з продукту. – Прим. ред.), Олена відповідала у CEX.IO за процес створення та маркетинг різних цифрових продуктів із глобальним охопленням. Одним із розроблених нею продуктів, що набули широкої популярності, був веб-інтерфейс, що дозволяє людям купувати криптовалюти за допомогою платіжних карток. Завдяки професіоналізму Олени, її глибокому розумінню ринку та бажань користувачів цей запуск виявився важливим кроком у процесі залучення та утримання клієнтів.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
«Працюючи в CEX.IO, я запустила B2C веб-сервіс, користуючись яким можна купувати криптовалюту в будь-який час і в будь-якому місці, маючи платіжну картку, – пояснює вона. – Завдяки цьому продукту мені вдалося збільшити базу клієнтів, що значно вплинуло на дохід компанії».
Наступна робота Олени як Chief Product Officer в Baanx – британській компанії, що займається розробками в галузі криптоплатежів, – допомогла їй зміцнити репутацію продакт менеджера, здатного передбачати майбутні тренди. Тут вона керувала створенням CL-карти - криптокарти в екосистемі Ledger Live. У цьому продукті використовується опція під назвою Cryptodraft (Криптодрафт), що дозволяє користувачеві відкривати кредитну лінію для витрати грошей під заставу криптоактивів. Ця унікальна функція дозволяє використовувати картку для оплати щоденних покупок, витрачати гроші в магазинах і знімати готівку в банкоматах, зберігаючи при цьому всі свої інвестиції в криптовалютах незайманими.
«Cryptodraft – це функція, якою можуть скористатися всі власники CL-картки, кредитна лінія по карті, забезпечена криптоактивами, – пояснює Олена. – Ця унікальна пропозиція дозволила користувачам зберігати свої інвестиції в криптовалюті в цілості та безпеці, одночасно використовуючи їх для щоденних покупок, що вирішило важливу проблему для власників криптовалют».
Повідомлення про майбутній запуск інноваційного продукту викликало серйозний ажіотаж: попереднє замовлення на карту оформили понад 400 тисяч клієнтів. CL-карта стала у своїй сфері проривом, що змінив звичний погляд на криптовалюту, а її успіх підтвердив здатність Олени розробляти продукти, якість яких не просто відповідає ринковим стандартам, але їх значно перевершує.
Індустрія криптовалюти, на думку аналітиків, переживає етап активного зростання. Особливості технологій, що лежать в основі цифрової розрахункової одиниці, при успішному подальшому розвитку можуть перетворити криптовалюту на нову форму грошей, яка буде прийнята офіційно. Найкращі професіонали галузі створюють інноваційні продукти, завдяки яким користувачі отримують інструменти та сервіси, передусім доступні лише у традиційній фінансовій сфері.
Нещодавно Олена отримала нагороду «Інноватор року» у категорії «Фінансові послуги» в рамках щорічної міжнародної бізнес-конференції Cases&Faces 2024. Мета цього престижного заходу – наголосити на важливості інновацій, заявити про видатні досягнення у різних галузях та надати підприємцям та дослідникам з усього світу . У 2024 році на конкурс надійшло понад тисячу заявок від провідних професіоналів, які представляють такі сфери, як бізнес, наука, культура тощо. Незважаючи на рекордну кількість претендентів на перемогу, члени експертного журі постаралися об'єктивно оцінити досягнення учасників, і Олена опинилася серед тих, хто зміг пройти ретельний відбір та стати лауреатом. Складно розцінити цю премію інакше, як знак визнання видатного внеску у сфері цифрових інновацій.
Незважаючи на свої досягнення та визнання, Олена не має наміру зупинятися. У майбутньому вона планує написати книгу з управління продуктами та запустити програму навчання, яка допоможе іншим людям перейти у сферу IT. Кар'єрний успіх, який для когось міг би стати самоціллю, у разі Олени Добшинської став етапом до наставництва: сьогодні вона ділиться своїми експертними знаннями і виховує нове покоління продакт менеджерів.
«Мої плани прості: я хочу допомагати людям, які мають намір перейти на кар'єру в галузі IT та управління продуктами. Я також хотіла б написати практичний посібник із продакт менеджменту і, можливо, розробити навчальний курс, – розповідає вона. – І, звичайно, я планую й надалі розвивати свої навички керування продуктами з використанням штучного інтелекту».
Не буде перебільшенням сказати, що фінтех та криптоіндустрія багатьом завдячують зусиллям Олени Добшинської. Її продукти проклали шлях до появи більш безпечних, якісних, простих та доступних фінансових послуг. Сьогодні ними користуються мільйони людей по всьому світу – доказ того, що Олена має глобальну значущість. Історія Олени Добшинської може бути прикладом успішного управління інноваційними продуктами та безперервного створення цінності за допомогою цифрових проектів. Приклад того, як далекоглядність і цілеспрямованість однієї людини стають інструментом перетворення всієї індустрії фінансових технологій.
.