У жовтні імпорт дизпалива російського виробництва в Україну збільшився у 2,5 рази — до 129 тис. тонн. Загальний обсяг поставок вперше після припинення роботи трубопроводу "Прикарпатзахідтранс" досяг 33%. Про це свідчать дані цінового моніторингу ринку "Консалтингової групи "А-95".
Прямі ж/д-постачання дизельного палива через Харківську та Сумську області за перші 20 днів жовтня збільшилися в 3,5 рази — до 51 тис. тонн, порівняно з аналогічним періодом вересня (15 тис. тонн). З цього обсягу 35,5 тис. тонн було відвантажено в Україну Волгоградським НПЗ компанії «Лукойл» та 15,5 тис. тонн Орським НПЗ компанії "Орскоргсинтез".
Відвантаження ДП з трубопровідного терміналу в Гомелі (Білорусь) в Україну за дві декади жовтня збільшилися в 2 рази, до 78 тис. тонн.
Також існує ймовірність початку ж/д-поставок дизпалива від НПЗ компанії "Роснефть", які скоротили відвантаження в Україну через введення мита на трубопровідні поставки з 1 серпня.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Поставки російського ДТ на український ринок за 20 днів жовтня майже зрівнялися з обсягами білоруського палива. Мозирський і Новоплоцький НПЗ у зв'язку з виходом на планові ремонти в жовтні скоротили відвантаження в Україну на 35,5%, до 141 тис. тонн.
Раніше повідомлялося, що на українських АЗС подешевшав автогаз. Зниження ціни на автогаз в роздрібних мережах почалося 16 жовтня. В середньому по країні вартість автогазу за цей час зменшилася на 20 коп./л.