Більшість автомобілістів рано чи пізно стикаються з проколом колеса. Цю проблему можна вирішити самостійно на місці, навіть якщо раптом у вас немає запаски з собою. Існують два способи самостійного ремонту шини в «польових» умовах, з якими може справитися кожен.
Джгут із сирої гуми
Установка джгута із сирої гуми – це найпростіший спосіб самостійного ремонту шини. До того ж він дешевий. В автомагазині придбайте спеціальний ремкомплект. Врахуйте, що абразивне шило в ремкомплекті не повинно бути занадто «зубастим», а джгут повинен бути армований нитками. Перевірте також наявність клею в комплекті.
Спочатку отвір у покришці розширте абразивним шилом, потім вставте джгут у вушко голки, і на нього нанесіть клей. Після цього голку зі джгутом слід вставити в отвір в шині й висмикнути. Джгут повинен залишитися в отворі, а голка вийти без нього. Не забудьте обрізати кінець джгута і накачати колесо.
Як би добре ви не заклали прокол джгутом, ми радимо вам все одно заїхати в шиномонтажну майстерню, щоб скористатися її послугами. Джгут – це тимчасовий ремонт.
Рідкий герметик у балоні
Другий варіант ремонту покришки в «польових» умовах – аварійний герметик. Він закладає місце витоку повітря при діаметрі проколу до 4,5 мм.
Герметик заливають всередину колеса через вентиль. Після цього колесо потрібно трохи покрутити, щоб засіб розтікся всередині покришки. Потім слід накачати колесо. Перші кілька кілометрів потрібно проїхати на невеликій швидкості. Нехай герметик остаточно рівномірно розподілиться.
Врахуйте, що герметик не призначений для ремонту порізів і тріщин на боковинах шин.
Ремонт шини герметиком займає мало часу, але попереджаємо, що це ще менш надійний спосіб закрити дірку, ніж установка джгута. Тому подбайте про нові колеса або зверніться в шиномонтажну майстерню.
Раніше повідомлялося, що робити в ситуації, коли у вас одночасно спустило два колеса.