Українці, які розмитнюють автомобілі на європейських номерах по новому закону, все частіше мають проблеми з митницею.
За законодавством, протягом 90 днів кожен, хто приїде розмитнювати авто, отримає 50% знижку на акцизі. А через 180 днів (рахуємо з 25 листопада) в силу вступатимуть нові штрафи для "євробляхерів" за порушення режиму транзит.
Але несподівано для водіїв з'явилися нові деталі і додаткові витрати, які "бляхери" не планували.
"Виявляється, що практично на всіх митницях блокується митне оформлення транспортних засобів. На сьогодні таких автівок налічується вже майже 700. Організатором такої затримки є виконувач обов'язків заступника Голови ДФС Віктор Кривіцький, відповідальний за митний напрям, а причиною — вигадана ним нова система перевірки митної вартості на рівні центрального апарату Державної фіскальної служби без фізичної присутності самого авто", - зазначила Голова Комітету з податкової та митної політики Ніна Южаніна.
За процедурою розмитнення, декларація на "євробляху", яку українцю заповнює митний брокер, відправляється в так званий моніторинговий центр ДФС. Там вона останнім часом підвисала, що призводило до затримок всього процесу розмитнення інколи навіть на 5 днів. Крім цього, брокери від фірм, які сьогодні допомагають у розмитненні авто суттєво завищували вартість авто. Звичайно, що чим більша вартість машини - тим дорожчою вийде її розмитнення за відповідною формулою.
Окрім проблем на українській митниці, в "євробляхерів" виникають проблеми і за кордоном, де вони мають зняти авто з обліку та отримати договір купівлі-продажу, щоб далі розмитнювати машину в Україні.
Як повідомлялося, українці масово позбавляються від своїх автівок, залишаючи їх у прикордонних селах.
Раніше повідомлялося, що власники нерозмитнених авто в Україні почали активно їх продавати.