АМКУ відмовив Lifecell у визнанні мобільних операторів Vodafone і Kyivstar монополістами: названо причину

Автор: Міхєєнко Наталія

Антимонопольний комітет України (АМКУ) пояснив мобільному оператору Lifecell, чому відмовився визнавати монополістами Kyivstar і Vodafone.

АМКУ відмовив Lifecell у визнанні мобільних операторів Vodafone і Kyivstar монополістами: названо причину - today.ua

Марія Процишен, державний уповноважений відомства з питань ринку телеком-послуг, розповіла, що Lifecell просив АМКУ визнати операторів Київстар і Vodafone монополістами тому, що ті встановили загороджувальні тарифи на дзвінки на інші мережі, використовуючи своє домінуюче становище.

За словами Процишен, Антимонопольний комітет України відмовив Lifecell у визнанні українських мобільних операторів Vodafone і Kyivstar монополістами з двох причин:

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:
  • "Лайфселл" неодноразово змінював вимоги у своїй заяві, в результаті зупинився на необхідності встановити цінове регулювання для своїх конкурентів, залишивши вільним ціноутворення для себе;
  • Lifecell звузив рамки дослідження ситуації на ринку до періоду з 1 січня 2012 року до 30 червня 2015 року і однієї області порівняння, і відмовився їх розширювати. Рішення приймалося і буде переглянуте тільки з цього тимчасового періоду. Однак з тих пір ситуація на ринку істотно змінилася, в тому числі через впровадження MNP.

Марія Процишен також нагадала, що "Лайфселл" і АМКУ судяться і з іншого питання - посекундної тарифікації. Оператор інформує абонентів про посекундну тарифікацію, але знімає плату в першу секунду за повну хвилину.

Популярні зараз

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні

У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам

В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання

Раніше Today.ua писав, що український оператор мобільного зв'язку Lifecell, який за рік втратив мільйон клієнтів, продовжує знущається над своїми клієнтами. Українці все частіше скаржаться на Lifecell: погана якість зв’язку, огидний інтернет, наплювацьке ставлення співробітників компанії.

Головне