Абоненти "Київстар" масово скаржаться на закриття старих тарифів та переведення їх на більш дорогі нові. Люди вважають, що таким чином їх просто обкрадають. Якщо раніше абонплата за новий тарифний план зростала разом із кількістю набору телеком-послуг, то тепер за чималі гроші абонентам пропонують такий самий пакет, але на 45% дорожче. При цьому, абонплата сплачується не за повний місяць користування, а лише за 28 днів.
Клієнти "Київстар" висловлюють своє обурення у соцмережах. Вони закликають повернути їм вкрадені гроші, зробити більш вигідні тарифи та припинити грабіжницьку аферу. Крім того, багато користувачів стикаються з проблемами у роботі мобільного інтернету, що також викликає незадоволення.
Абоненти скаржаться, що їх мобільний оператор постійно вигадує різні "гачки" аби зняти з їх рахунку додаткові кошти. Через це, багато громадян розмірковують над тим, щоб змінити оператора.
Нагадаємо, 3 березня "Київстар" закрив популярний тариф “Максимальний Безлім 2017”. Абоненти цього тарифу автоматично і безкоштовно були переведені на "Максимальний Безлім" версії 2019 року. Крім того, припинили дію такі інтернет-пакети "Київстар" як: "Пошук", "Спілкування", "Розваги", "Безлімітний Інтернет", "Інтернет 1000", "Вільний Інтернет".
Як повідомлялося, до 15 квітня "Київстар" скасує дію деяких застарілих тарифів і інтернет-пакетів. Якщо абонент не змінить свій тариф самостійно, то відбудеться автоматична заміна.