ПриватБанк, сервісом якого останнім часом невдоволені чимало клієнтів, потрапив у черговий скандал. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфіну.
Так, клієнт ПриватБанку повідомив, що він намагався зробити переказ коштів через Приват24, але зіткнувся з деякими проблемами.
За словами клієнта, тепер на його рахунку не вистачає 10 тисяч.
"Вчора робив переклад з карти на карту через Приват24, система зажадала для підтвердження переказу подзвонити на 3700 і підтвердити по телефону. Після успішної відповіді на всі питання оператора здивувало, що статус перекладу не змінювався. Вирішив зайти на сторінку балансу по картах і тут здивувався - на картах нічого немає, хоча повинно бути близько 10 тисяч", - повідомив клієнт ПриватБанку.
Після цього, за його словами, він вирішив зайти в Приват24 з телефону, але спроба виявилась невдалою. Після дзвінка на номер 3700 увімкнувся автовідповідач, який повідомив, що дзвінок надходить нібито з номера, який не зареєстрований в системі.
"В онлайн чаті на сайті порадили зробити авторизацію в терміналі, що, природно, не допомогло вирішити проблему. Залишився дуже "задоволений" роботою банку", - поскаржився клієнт.
В коментарях представник ПриватБанку пообіцяв персональне вирішення цієї ситуації.
Нагадаємо, раніше повідомлялось, що ПриватБанк атакували шахраї.