LADA 4×4 вже з'явилась на ринку та розчарувала автомобілістів. Після першого етапу модернізації культового позашляховика зміни виявились дуже незначними.
"Ниву" було оновлено вперше за 40 років, однак було змінено лише бампер, з'явилась вбудована "ЕРА-ГЛОНАСС", була додана бічна подушка безпеки, переінакшена передня панель, та з'явились нові зручні сидіння зі зміненим механізмом складання.
Представники "АвтоВАЗу" вважають, що оновлення моделі пройшло успішно, оскільки відповідає баченню споживача: доробки зробили LADA 4×4 комфортнішою, при цьому в авто збереглися надійність машини і бюджетна вартість.
Однак росіяни не розділяють такої думку та не приховують розчарування від "Ниви". Автомобілісти задаються питанням, навіщо взагалі купувати модернізовану LADA 4×4.
"Дайте нормальний двигун, а не модні рюшечки", - пишуть в соцмережах.
Саме стара технічна "начинка" була головною претензією автомобілістів, які вже багато років чекають побачити "Ниву" з більш потужним двигуном і автоматичною трансмісією.
Ще одна претензія автомобілістів до LADA 4×4 - відсутність центральної подушки безпеки в кермі, установка якої вимагає нового керма і рульової колонки. Навіть бічну подушку в автомобіль поставили нібито для галочки, через вбудовану систему "ЕРА-ГЛОНАСС".
Також росіяни наголосили на слабкій жорсткості кузова і поганій якості лакофарбового покриття. У мережі скаржаться, що машина починає "гнити" мало не через півроку після активної експлуатації.
Нагадаємо, також раніше у мережі показали нову LADA 6×6.