Today.ua

“Засранці“ готують відповідь Зеленському: далекобійники образились на президента, що прочитав їхню секретну переписку

Далекобійники образились на Зеленскоого, що обізвав їх "засранцями". Нагадаємо, президент прочитав закритий чат водіїв-далекобійників, які попереджають один одного, де стоять на дорогах зважувальні пости, і куди краще не їхати.

Водночас перевантажені фури розбивають дороги, в тому числі і щойно відремонтовані. Так у держави ніколи ніяких грошей не вистачить, аби привести дороги до ладу, каже президент. Проте далекобійників, ймовірно, образив не так сам факт зауваження, як те, що їх обізвали "засранцями".

В ефірі Українського радіо далекобійники нагадали гаранту, що саме вони в період коронавірусу сідали за кермо і доставляли вантажі з продуктами і медикаментами для лікарень. Втім, загострювати увагу на цьому вони не стали, адже зрозуміло: якби їм це не було вигідно, то певно ніхто б і не доставляв ті вантажі.

Можна виокремити декілька пунктів, які могли б стати ключовими для діалогу між далекобійниками і владою.

1)Відповідальність за перевантаження несе не водій, а той, хто відправив його в рейс. Водійська справа – під'їхати і забрати, що йому завантажили. Не хочеш, не погоджуєшся - роботодавець знайде іншого водія, більш погідливого. Тобто, має бути відповідальність товаровласників, а не водіїв.

2)Водії, що здійснюють міжнародні перевезення, не порушують норм навантаження, кажуть далекобійники. Адже за кордоном, якщо зловлять із перевантаженим автомобілем, доведеться сплатити такий штраф, що вся поїздка вже буде не вигідною. Тобто, порушники здебільшого працюють на внутрішніх рейсах.

3)Через кепський стан українських  доріг, автомобілі часто доводиться ремонтувати. Президент Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України Леонід Костюченко каже, що автоперевізники щороку лише на ремонтах втрачають колосальну суму – близько 170 мільйонів гривень.

"Тому давайте спочатку побудуємо автомобільні дороги за нормативами, які застосовуються в Європі", - пропонує Костюченко.

4)Крім того, водії пропонують облаштувати паркінги, де можна перечекати період спеки, коли дорога стає найбільш вразливою для коліс вантажівок.  Вони також просять зробити електронні ваги без інспекторів, з якими можна "домовитися". Тобто, максимально зменшити вплив людського чинника.

5)У свою чергу, експерт з транспортних питань Олександр Кава справедливо зауважив: якщо водії не припинять перевантажувати автомобілі, то навіть найновіші та найдорожчі дороги будуть знищені за лічені місяці. Має бути взаємна відповідальність влади і водіїв. А ще – жорсткий контроль за тим, як витрачаються гроші, призначені для будівництва і ремонту доріг.

Нагадаємо, екс-нардеп Борислав Береза заступився за далекобійників перед президентом, зауваживши, що він також "засранець",  адже наразі його однопартійці не можуть похвалитися проривом у жодній галузі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ