Today.ua

Як запустити продукт, який змінить світ онлайн-маркетингу: історія Дмитра Петренка

Український інтернет-маркетолог створив перший в Україні курс про сітки PBN, який пройшли сотні фахівців з усього світу.

Дмитро Петренко, інтернет-маркетолог родом із Бахмута, створив перший в Україні курс про сітки PBN – інноваційний метод пошукової оптимізації. Ця історія про те, як унікальний продукт став революцією в галузі та як освітня програма змінила підхід до залучення клієнтів у вузькоспеціалізованих галузях цифрового маркетингу.

Що таке сітки PBN і чому всі маркетологи хочуть навчитися їх створювати

Сітки PBN є одним із методів пошукової оптимізації для підвищення позиції сайту в пошуковій видачі. Працюють вони наступним чином: закуповуються певні домени з терміном реєстрації, які спеціаліст наповнює контентом і розміщує посилання, що ведуть на сайт, що просувається. Завдяки цим посиланням зростає авторитет сайту та, відповідно, рейтинг у пошукових системах.

“Мережі PBN є ключовим елементом успішної стратегії цифрового маркетингу. Це потужний інструмент, здатний революціонізувати онлайн-пресинг та підвищити видимість бренду у пошукових результатах”, – зазначає фахівець з інтернет-маркетингу та побудови PBN-мереж Дмитро Петренко.

Експерт також звертає увагу, що їх створення потребує глибокого розуміння пошукової оптимізації та унікальних підходів до контенту. Ще зовсім недавно на вітчизняному ринку достатніми знаннями в цій сфері мали одиниці. У зв'язку з цим, сітки PBN продовжують залишатися унікальним та затребуваним методом онлайн-просування.

З кожним днем все більше маркетологів прагнуть освоїти створення мереж PBN, оскільки це надає унікальну можливість контролювати та керувати власною веб-присутністю, особливо в умовах постійних змін алгоритмів пошукових систем.

Дмитро наголошує, що інтеграція PBN у рекламні кампанії дає маркетологам конкурентну перевагу: “Володіння цим інструментом стає невід'ємною частиною арсеналу кожного сучасного маркетолога. Якщо не використовувати актуальні способи просування, компанія залишається на крок позаду. Тому сьогодні важливо вміти керувати інноваційними тактиками для зміцнення своєї позиції у світі цифрового маркетингу”.

Як український інтернет-маркетолог запустив продукт, який пройшли сотні спеціалістів з усього світу

Дмитро Петренко почав займатися SEO-просуванням у 2012 році, коли сфера інтернет-маркетингу тільки-но починала формуватися, а термін “пошукова оптимізація” ще не був відомий. Будучи піонером у цій галузі, Дмитро досить швидко став затребуваним фахівцем. Його постійний пошук нових практик у просуванні сайтів включав сотні і тисячі експериментів, які допомагали знайти дійсно робочі методи.

У 2018 році, вже маючи чималий досвід у сфері пошукової оптимізації, Дмитро почав розробляти продукт, який став по-справжньому інноваційним – освітній курс про створення сіток PBN. Курс, який побачив світ у 2019 році, став першим у своєму сегменті на території України, передбачаючи нові стандарти у сфері навчання з побудови мереж PBN.

Навчання Дмитра пройшли три сотні фахівців у рамках підвищення своєї кваліфікації.

"Серед моїх студентів були фахівці не тільки з України, але з країн Європи, Америки, Азії і навіть з Австралії. У зв'язку з різницею в часових поясах деяким з них доводилося підключатися в онлайн групу рано вранці або пізно вночі. Наприклад, коли я проводив заняття о 8-й вечора за київським часом, у студентів з Австралії було вже 4 години ранку”, – ділиться досвідом експерт.

З огляду на широту географічного поширення курсу стає зрозумілим, що визнання діяльності українського маркетолога виходить далеко за межі національних кордонів. Фахівці, які впроваджують методики Дмитра Петренка на рівні своїх компаній, не лише встановлюють нові стандарти для вітчизняного онлайн-маркетингу, а й активно роблять свій внесок у розвиток цієї галузі за кордоном. Це є підтвердженням важливості впливу українських експертів у цифровому маркетингу та їхньої здатності впроваджувати інноваційні рішення на світовій арені.

Як авторський курс Дмитра Петренка підвищує продаж українських IT стартапів

Крім розвитку професійної спільноти, освітня програма Дмитра Петренка значно вплинула на збільшення продажів різних програмних комплексів, які Дмитро використовує у своїй роботі. Одним із них є український стартап Netpeak Software. Це розробники професійних інструментів для SEO-фахівців. А сама компанія входить до холдингу Netpeak Group, найбільшої групи ІТ-компаній в Україні.

“З командою Netpeak Software я познайомився на одній з конференцій, де виступав спікером. Пізніше вони дізналися про запуск мого авторського курсу “Створення сітки PBN під ключ” для практикуючих SEO фахівців та запропонували безкоштовний доступ до навчання для всіх студентів. До речі, всі студенти мають можливість отримати знижку за промокодом PETRENKO - 25% на першу покупку Netpeak Software”, – зазначає Дмитро Петренко.

Керівництво Netpeak Software оцінило потенціал курсу та надали студентам Дмитра безкоштовний доступ до інструментів компанії на весь період навчання. На онлайн заняттях Дмитро ділився як можна інтегрувати програмний комплекс Netpeak Software у процес створення сіток PBN та як за його допомогою можна автоматизувати рутинні SEO-завдання.

Співпраця із Дмитром сповна виправдала очікування компанії – кожен другий студент курсу став постійним користувачем її інструментів. Крім цього, випускники курсу, працюючи у великих компаніях, інтегрували програму у роботу своїх SEO-департаментів. Примітно, що студенти, переходячи з компанії до компанії, продовжують використовувати інструменти Netpeak Software, зміцнюючи культуру їхнього використання.

Найцінніше у цьому партнерстві – за допомогою авторського курсу Дмитра, кожен наведений клієнт в особі великого підприємства коштував компанії Netpeak Software абсолютно безкоштовно, коли продуктові корпорації змушені витрачати значні суми на залучення клієнтів із сфери IT.

“У таких вузькоспеціалізованих сферах залучення клієнтів традиційними методами обходиться IT-компаніям надзвичайно дорого. Тут кожен цільовий клієнт вимагає значних фінансових вкладень у рекламу та маркетинг. Але завдяки моєму курсу українська компанія Netpeak Software отримала клієнтів фактично безкоштовно”, – наголошує Дмитро.

Його підхід дозволив заощадити тисячі доларів завдяки експертному впливу та органічному залученню споживачів.

Такі історії успіху виділяють важливість експертизи та інновацій у сучасному бізнес-середовищі. Дмитро Петренко не лише допомагає розвиватися практикуючим SEO-фахівцям, а й активно сприяє розвитку внутрішніх українських продуктів програмного забезпечення для цієї галузі. Його історія підкреслює, що талановиті професіонали, здатні забезпечити зростання компаній, можуть зробити це дуже ефективно, навіть не вдаючись до традиційних стратегій маркетингу.

.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ