Київстар на сьогоднішній день є одним з найбільш популярних мобільних операторів. Він обслуговує понад 26,3 млн абонентів.
Часом у абонентів мобільного оператора Київстар виникають певні труднощі з поповненням рахунку, переходом на інший тарифний план, замовленням додаткових послуг і т.д. Щоб вирішити ці проблеми, абонентам Київстару достатньо подзвонити оператору та отримати відповідну консультацію.
Як зв'язатися з оператором служби клієнтської підтримки Київстар
Швидкий номер
Абоненти Київстару можуть додзвонитися до "живого" оператора за коротким номером 466. Для цього потрібно:
- набрати 466 на клавіатурі і натиснути кнопку виклику;
- вибрати мову, якою ви хочете отримати інформацію;
- дослухати до фрази "перейти далі - натисніть два", натиснути двійку декілька разів, після чого ви почуєте: "Ви в головному меню", тоді автовідповідач запропонує такі дії, знову натисніть кнопку 2, після чого автовідповідач перерахує пункти меню, далі натисніть клавішу 9;
- після фрази про те, чи залишилися у вас питання, натисніть 9;
- очікуйте з'єднання з оператором.
Такий дзвінок є безкоштовним, а час розмови з оператором не обмежується.
Нагадаємо, раніше Київстар повідомив приємну новину, що з 15 листопада 2019 року збільшує кількість послуг у тарифі "Київстар Родина" без зміни вартості.