Як не перегріти двигун у спеку

Автовласникам слід приділяти пильну увагу системі охолодження автомобіля. Якщо авто перегрівається, то збільшується ризик поломки. Тому потрібно регулярно промивати систему охолодження двигуна. Про це попереджає Autonews.ua. Автовиробники також рекомендують проводити процедуру промивання і зміни антифризу не рідше, ніж одного разу у два роки. Про те, що прийшов час це зробити, можна зрозуміти з того, що шкала температурного датчика починає часто перевалювати за червону позначку.

Як не перегріти двигун у спеку - today.ua

Як промити систему охолодження двигуна

Промивати систему охолодження двигуна потрібно в теплих умовах. Спочатку злийте в яку-небудь ємність рідину з системи охолодження. Потім огляньте тосол. Після зливання щільно закрутіть пробку. Є кілька способів промивання: кип'яченою або дистильованою водою, кислотним розчином, лужним розчином. Вода використовується у тому випадку, якщо колір тосола майже натуральний і мало домішок, кислотний розчин – якщо є накип, а лужний розчин – при жирових відкладеннях. Розчини не повинні мати сильну концентрацію. Нехай концентрація буде слабкою, і процедуру промивання повторіть кілька разів. Фахівці радять купувати розчин в автомагазині.

Промивання водою

Промивання водою дуже просто. Через розширювальний бачок наповніть систему і заведіть автомобіль. Движок повинен попрацювати хвилин двадцять. Після цього злийте воду. При необхідності повторіть цей процес ще. Не забувайте, що вода повинна бути кип'яченою, а краще – дистильованою.

Промивка кислотним розчином

При накипі вдаються до кислотного розчину. Його температура повинна становити близько 35 градусів. Після закінчення процесу потрібно промити водою.

Промивка лужним розчином

При жирових відкладеннях вдаються до промивання лужним розчином.

«М'яке промивання»

Зараз є новий засіб для промивки радіатора, засноване на каталізаторі – «м'яке промивання». Засіб заливають в розширювальний бачок і проїжджають на автомобілі 1-2 тис. км, після чого його зливають і додають тосол. Відзначимо, що у всіх цих способах промивання є одне спільне – використання води в кінцевій стадії. Не забувайте наприкінці промивати водою, поки вона не стане прозорою.

Обов'язкове чищення радіатора

Тосол гірше охолоджується, коли радіатор забитий. Тому його потрібно регулярно чистити. Це робиться за допомогою пилососа.

Раніше Today.ua писав, як заощадити на паливі та не нашкодити двигуну.