Новий голова Державної митної служби України Максим Нефьодов заявив, що проблема «євроблях» в Україні викликана розходженням національного та європейського законодавства. За словами Нефьодова, різниця в тому, що в Україні обкладається податком не володіння автомобілем, а сам автомобіль, тоді як в Європі самі авто можуть бути дешевше, ніж володіння ними. Максим Нефьодов зізнався, що для того, щоб знищити корупцію на митниці і дозволити власникам самим прораховувати вартість "євроблях", процес розмитнення автомобілів на іноземних номерах в Україні планують зробити максимально прозорим.
Нефьодов також заявив, що зараз автомобілісти дізнаються про обсяг мита, яке вони мають заплатити, на самому кордоні, і звинуватив у цьому каталоги Schwacke.
«На кордоні є так звані засекречені каталоги Schwacke, за якими визначається ціна, і комусь пропускають (авто), комусь донараховують (мито), а комусь донараховують втричі», - підкреслив Максим Нефьодов.
В якості вирішення цієї проблеми, Нефьодов запропонував скласти єдину базу вартості розмитнення автомобілів на основі даних вже ввезених машинах. Створення подібної бази допоможе знизити корупцію на митницях, захистити автомобілістів і дозволити їм заздалегідь знати, скільки доведеться платити за розмитнення "євробляхи".
https://www.youtube.com/watch?v=QGYExdHZ7iI
Також новий глава митниці Максим Нефьодов несподівано виступив за дешеві автомобілі для українців, однак закликає нових депутатів підійти до проблеми з розумінням того, що може послідувати «в цьому ланцюжку».
Today.ua раніше повідомляв, що в Україні з 24 серпня 2019 року істотно зростуть штрафи для власників «євроблях». Законом встановлюється покарання не тільки для тих осіб, які ввезли автомобілі на єврономерах на територію України, але і для тих, хто ними керує. Штрафні санкції зростуть до 170 тисяч гривень, а в окремих випадках передбачається можливість застосування конфіскації таких авто.