"Укрзалізниця" стабілізувала роботу сервісу booking.uz.gov.ua, який через велике навантаження працював із перебоями. Про це повідомили у прес-службі компанії.
Як повідомляється, в останній час спостерігалися випадки, коли після здійснення оплати клієнти не одержували підтвердження транзакції та надходження квитка на електронну пошту.
Тепер, коли роботу сервісу відновлено, людям починають надсилати придбані квитки на електронну пошту або повертати гроші.
"Клієнти, що здійснили оплату до 19 години 4 грудня, трансакції яких були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на вказані електронні скриньки. У разі непідтвердження трансакції банком, кошти повертаються на рахунки клієнтів", – пояснили в "Укрзалізниці".
У середньому за годину через онлайн-систему продається 2 тисячі квитків. Проте, вчора ввечері з 19:00 до 20:00 години було придбано 18 тисяч квитків.
"Укрзалізниця" просить вибачення у пасажирів за тимчасові незручності, що виникли через значне навантаження на систему. У випадку будь-яких проблем з придбанням квитків або поверненням грошей громадянам радять звертатися за номером 044 591 19 88 або електронною адресою booking@uz.gov.ua.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" почала скасовувати поїзди від київського залізничного вокзалу до аеропорту "Бориспіль".
Раніше повідомлялося, що "Укрзалізниця" відкрила продаж квитків на поїзди далекого сполучення, які курсуватимуть після 9 грудня.