У минулому році збитки від діяльності залізничних вокзалів становили 405 млн грн, тому АТ "Укрзалізниця" вирішила реорганізувати проблемне пасажирське господарство, створивши окрему "Вокзальну компанію". Про це повідомляє прес-служба УЗ.
АТ "Укрзалізниця" збирається вдосконалити систему управління вокзалами та підвищити ефективність їхньої діяльності за рахунок мінімізації дублювальних функцій.
Реорганізація відбуватиметься у три етапи. Спершу до філії передадуть позакласні вокзали, які перебувають в управлінні «Пасажирська компанія». Згодом будуть передані 106 вокзалів регіональних філій І—ІІІ класу. За ними настане черга об’єктів IV, V категорій, яких понад 1,2 тис. Наприкінці на баланс підприємства приєднають 2,3 тис. "зупинних пунктів".
На початковому етапі реорганізації у новій структурі працюватиме від 8 до 8,5 тис. осіб, що займаються технічним обслуговуванням.
Окрім того, розроблена нова концепція структури управління філії, згідно з якою виокремлено базові структурні підрозділи, керівники яких управлятимуть вокзалами на прилеглій території. У планах зробити 19 "якірних" вокзалів — по два—чотири на кожну регіональну філію. Наприклад, очільник станційного комплексу "Київ-Пасажирський" управлятиме вокзалами у Жмеринці та Фастові. А начальник вокзалу "Львів" відповідатиме за об’єкти на пасажирських станціях Трускавець, Моршин, Самбір, що дозволить скоротити адміністративний персонал.
Як раніше повідомляв Today.ua, ”Укрзалізниця” вимагає від держави понад 7 млрд грн компенсації за надані послуги.