АТ "Укрзалізниця" на Панютинському вагоноремонтному заводі вперше самостійно збудувала вагон для перевезення зерна та інших харчових сипких вантажів. Усі комплектуючі та матеріали, окрім елементів гальмівного обладнання, вироблені в Україні. Про це повідомляє прес-служба перевізника.
Модель 19-6938 має об’єм 120 м.куб, тоді як максимальний об’єм старих існуючих зерновозів — лише 94 м.куб.
Збільшений об’єм нового вагона має особливу вигоду для клієнтів, які перевозять шрот і насіння соняшника, адже дає змогу зекономити на маневрових роботах, прибиранні вагона тощо.
Зерновоз нового зразка отримав сертифікат відповідності. Його вже внесено у міжнародний класифікатор моделей вантажних вагонів та погоджено його використання у сполученні з країнами СНД та Балтії.
У поточному році Укрзілізниця спрямує фінансування для підготовки заводу до серійного виробництва зерновозів.
За словами голови правління «Укрзалізниці» Євгена Кравцова, наразі зерновози з таким об’ємом в Україні серійно будують лише два підприємства й товариство готується розширити можливості вітчизняного ринку вагонобудування, налагодивши виробництво повітророзподільників у гальмівному обладнанні.
Нагадаємо, з 31 березня 2019 року «Укрзалізниця» підвищила тарифи на вантажні перевезення в межах України на 14,2%.