В Україні з'явився мобільний додаток "Енергетика онлайн", який розроблено Нацкомісією регулювання енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП). За допомогою нового мобільного застосування можна перевірити, за яким тарифом обслуговується споживач, перевірити правильність нарахованих сум, а також є можливість подати скаргу на постачальника послуг і оцінити якість обслуговування.
Очікується, що дуже затребуваним у споживачів буде розділ "Енергосправка", де будуть наведені відповіді на найчастіші запитання до постачальника послуг: як перевірити якість газу, як встановити лічильник і який вибрати, хто повинен перевіряти показання лічильників.
У НКРЕКП пояснили, щоб поскаржитися на неправильно нараховані суми в платіжках, створений розділ "Перевірити платіжку і подати скаргу". Важливо знати, що тільки зареєстрований користувач може перевірити коректність нарахованої суми і оперативно вказати на помилку.
Якщо ж претензії стосуються наданих послуг неналежної якості, то слід вибрати розділ "Подати заяву на компенсацію". Скаргу можна відправити як на компанії газової сфери, так і на постачальників електроенергії. А поскаржитися на посадових осіб пропонується через розділ "Повідомити про зловживання".
У НКРЕКП підготували спеціальне відео з інструкцією по користуванню сервісом.
Нагадаємо, в березні НКРЕКП перевірить облгази, які "малювали" споживачам зайві цифри в платіжках.