Українські родини поставили перед вибором: пільги або субсидія

Автор: Лобанова Єлизавета

Кабінет міністрів України надав право вибору українським родинам: користуватися в опалювальний період пільгами або субсидією.

Українські родини поставили перед вибором: пільги або субсидія - today.ua
Фото:Politeka

"Якщо родина має право на субсидію, однак її розмір невеликий і, доцільніше сплачувати за комунальні послуги з врахуванням пільги, то необхідно подати заяву до органу соціального захисту населення про припинення надання субсидії. Якщо на опалювальний період сім’ї доцільніше користуватися субсидією, то необхідно подати заяву для призначення субсидії.", - повідомили на сайті teplo.gov.ua.

Підставою для надання пільги на оплату житлово-комунальних послуг є посвідчення, яке вказує, до якої категорії пільговиків належить та чи інша особа, та яка знижка по оплаті за житлово-комунальні послуги їй належить.

Основними категоріями пільговиків, які мають право на комунальну знижку від держави є:

Популярні зараз

Коли закінчиться війна в Україні: прогноз російського математика

Пенсіонерам автоматично перерахують пенсії з 1 травня: які доплати отримають українці

В Україні стартувала “м'яка“ мобілізація, - Reuters

В Україні вирішили змінити правила торгівлі цигарками, алкоголем та паливом

  • учасники війни (знижка 50%);
  • члени сімей загиблих чи померлих ветеранів війни (50%);
  • учасники бойових дій (75%);
  • особи з інвалідністю внаслідок війни (100%);
  • ліквідатори аварії на ЧАЕС та постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС 1 та 2 категорії (50%);
  • жертви нацистських переслідувань (знижка від 50 до 100%);
  • діти війни (25%);
  • особи, які мають особливі та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, їхні вдови (вдівці) (знижка 100%).

При пільговій оплаті за послуги квитанції мешканцям надходять уже з урахуванням знижки.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Нагадаємо, українці, які продовжують отримувати платіжки без урахування знижки, зможуть отримати її "заднім числом".

Раніше повідомлялося, що кияни все частіше звертаються в колл-центр Київської міської державної адміністрації зі скаргами про неякісні комунальні послуги.