Як захистити моторний відсік машини від пилу і бруду

Автор: Максимов Віталій

Якщо регулярно стежити за підкапотним простором, мити його, то двигун буде надійно служити багато років. І навпаки, якщо цього не робити, то «серце» вашої «ластівки» може не витримати. Сьогодні ми розповімо, як просто, але ефективно захистити моторний відсік автомобіля від потрапляння пилу і бруду.

Як захистити моторний відсік машини від пилу і бруду - today.ua

Насамперед, змушуйте себе регулярно мити двигун. Особливо якщо ви багато катаєтеся по бездоріжжю. В іншому випадку бруд буде заважати органам управління, а також погіршувати охолодження мотора і коробки передач. Краще всього мити мотор відразу після поїздки по бездоріжжю.

Але з огляду на стан українських доріг, одна мийка двигуна не допоможе. Потрібні й інші заходи. Які? Спробуйте доопрацювати моторний відсік. Українські водії зазвичай не змінюють ущільнювачі. Вони просто на них не звертають увагу. І даремно! Як правило, через три роки після початку експлуатації підкапотні ущільнювачі втрачають свої якості. В результаті в моторний відсік проникає пил і бруд.

Потрібно врахувати, що на деяких сучасних автомобілях взагалі немає підкапотних ущільнювачів. Мабуть, автовиробники вважають, що вони не потрібні. Або просто не хочуть збільшувати вартість машини.

Популярні зараз

Пенсіонерам автоматично перерахують пенсії з 1 травня: які доплати отримають українці

В Україні вирішили змінити правила торгівлі цигарками, алкоголем та паливом

В Україні стартувала “м'яка“ мобілізація, - Reuters

Учені фіксують масове просідання поверхні землі у різних регіонах планети: які країни підуть під воду

Як захистити моторний відсік машини від пилу і бруду

Тому експерти рекомендують, як мінімум, один раз на три роки міняти підкапотні ущільнювачі. Так, вони коштують не дешево. Але мотор набагато дорожче!

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

В якості ущільнювача можна використовувати віконні ущільнювачі. Іноді їх клеять в якості доповнення до заводських ущільнювачів.

Досвідчені водії, піклуючись про двигуні, також закладають щілину між капотом і фальшрадіаторною решіткою. Матеріал простий - самоклеюча шумоізоляція (зазвичай її складають у два шари).