ПриватБанк наживається на клієнтах: чому зникають гроші з рахунків

Автор: Лобанова Єлизавета

ПриватБанк вже не вперше потрапляє в скандал через незаконне списання коштів з рахунків клієнтів Приват24. На цей раз банк протягом декількох днів двічі зняв у клієнта одну і ту саму суму за покупку в магазині. Банк не бачить своєї провини в цьому інциденті, а перекладає відповідальність на сайт, через який здійснювалася інтернет-покупка. Свій негативний відгук про ПриватБанк клієнт залишив на сайті Мінфіну.

ПриватБанк наживається на клієнтах: чому зникають гроші з рахунків - today.ua

"Другий раз за пару днів банк знімає подвійну суму при купівлі товару, причому не відразу, а не через декілька днів. Перший раз роблю покупку, знімає як годиться, але потім через пару днів баланс по карті йде мінусом. При цьому ще й чекати розблокування потрібно від 5-7 днів. Банк каже, що це не вина їхня вина а сайтів або терміналів", - розповів клієнт Приват24.

ПриватБанк наживається на клієнтах: чому зникають гроші з рахунків

У службі підтримки ПриватБанку відповіли, що у разі здійснення клієнтом оплати покупок на сайті, гроші резервуються на картці торговою точкою, після чого магазин направляє в банк запит на їх списання. У разі, якщо у банк надходить два різні запити, і за резервом торгова точка не відправляє запит на списання протягом 10 днів, кошти знову стають доступними на карті.

Популярні зараз

Пенсіонерам автоматично перерахують пенсії з 1 травня: які доплати отримають українці

В Україні вирішили змінити правила торгівлі цигарками, алкоголем та паливом

Учені фіксують масове просідання поверхні землі у різних регіонах планети: які країни підуть під воду

У Гідрометцентрі назвали причину брудних дощів в Україні

ПриватБанк наживається на клієнтах: чому зникають гроші з рахунків

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Нагадаємо, ПриватБанк списав з рахунку VIP-клієнта гроші, не вказавши на це поважної причини.

Раніше клієнти Приват24 скаржилися на неможливість скасувати помилково виконану транзакцію.