Lifecell запустив новий сервіс самообслуговування для абонентів

Автор: Лобанова Єлизавета

Український оператор мобільного зв'язку Lifecell, який за рік втратив мільйон клієнтів, запустив новий мобільний додаток для підвищення лояльності своїх абонентів. За допомогою додатку "Мій Lifecell" можна поповнювати рахунок, відправляти екстрений запит на переказ коштів чи зворотній зв'язок, отримати доступ до загальної інформації про номер (балансу, PIN/PUK-кодів тощо). Про це повідомили у прес-службі компанії.

Lifecell запустив новий сервіс самообслуговування для абонентів - today.ua

"Ера коротких номерів та очікувань з’єднання з оператором потроху йдуть у забуття. Додаток "Мій Lifecell" дає змогу швидко дізнаватися про баланс рахунку, залишок хвилин, Інтернету та SMS, підключати тарифи та послуги", - зазначається в повідомленні.

Мобільний додаток "Мій Lifecell" являє собою спеціальний сервіс самообслуговування, що дозволяє отримати доступ до багатьох можливостей номера безпосередньо через ПК або мобільний пристрій. Користувачі мають можливість контролювати витрати та керувати своєю мобільною лінією. Додаток доступний як для користувачів Android, так і iOS.

В оновленому розділі Shake&Win розігруються корисні подарунки – гігабайти інтернету, безкоштовні SMS та хвилини на інші мережі.

Популярні зараз

Зеленський пояснив, чому мобілізація стосуватиметься насамперед молодих чоловіків

В Україні очікуються звільнення та підвищення зарплат, — Нацбанк

Kia показала електричну версію кросовера Sportage із запасом ходу 720 км

Стрижка піксі-боб – один із найкращих варіантів для тонкого волосся: фото модної зачіски

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Нагадаємо, Антимонопольний комітет України відмовив Lifecell у визнанні українських мобільних операторів Vodafone і Kyivstar монополістами.

Today.ua повідомляв, що українці все частіше скаржаться на мобільного оператора Lifecell через погану якість зв’язку, повільний інтернет та наплювацьке ставлення співробітників компанії.