Клієнти ПриватБанку скаржаться на самовільне зняття грошових коштів з їх особистих рахунків. Мова йде про додаткову комісію за користування кредитними коштами. Негативний відгук на сайті Мінфіну залишив Микита Маршак, у якого ПриватБанк таким чином незаконно списав комісію.
За словами клієнта, комісія склала невелику суму, але так як це не був переказ на картку іншого банку, і комісія не повинна списуватися, він розцінив цей інцидент як шахрайство з боку фінустанови, і радить не зв'язуватися з банком.
Служба підтримки ПриватБанку відреагувала на відгук клієнта і пояснила причину ситуації, яка в даному випадку полягала в некоректних налаштуваннях терміналу. Чоловікові пояснили, що на такі ситуації банк не впливає.
Популярні зараз
Глава МЗС повідомив, коли F-16 з'являться в українському небі
Українські банки масово блокують карти клієнтів: названо причини
Названо категорії чоловіків, які можуть залишити країну в умовах мобілізації
Як повідомлялося, шахраї від імені ПриватБанку розсилають українцям повідомлення з пропозицією взяти участь у розіграші, тим самим залучаючи їх до фінансової афери.
Нагадуємо, українські банки масово закривають рахунки своїх клієнтів. У ПриватБанку за рік було закрито 1,05 млн (4,6%) рахунків.