“Фейсбук“ посилює вимоги до розміщення передвиборчої реклами

Автор: Лобанова Єлизавета

Соціальна мережа "Фейсбук" анонсувала посилення політики розміщення користувачами передвиборчої реклами напередодні президентських виборів в Україні. Про це повідомила продакт-менеджер компанії Сара Шифф.

“Фейсбук“ посилює вимоги до розміщення передвиборчої реклами - today.ua

"З минулого тижня ми почали тимчасово забороняти зарубіжну передвиборчу рекламу щодо України. Це частина наших заходів для запобігання зовнішньому впливу. Крім цього, в середині березня ми маємо намір встановити в Україні  нові правила розміщення політичної реклами, аналогічні тим, які раніше було встановлено в США, Бразилії, Індії та Великій Британії", - сказала вона.

За її словами, нові правила передбачають жорсткішу ідентифікацію осіб, які розміщують таку рекламу, та ширші можливості щодо вивчення розміщеної реклами.

"Ми вимагатимемо від таких осіб надання чинних документів про ідентифікацію особистості та підтвердження, що вони є тими, ким називаються. Це одне з наших зобов'язань: забезпечити, щоб за політичною рекламою у "Фейсбук" стоять справжні люди", - наголосила Шифф.

Популярні зараз

Держава призначила літнім українцям 900 гривень щомісячної доплати до пенсії

Обурені діями уряду словаки зібрали гроші на снаряди для ЗСУ

Робота половини українських банків може зупинитися: у НБУ назвали причину

Лавров назвав місто, яке є пріоритетною ціллю для російських окупантів

Вона додала, що з березня у так званій бібліотеці реклами можна буде ознайомитись з інформацією про виконавців, дізнатися, скільки часу було витрачено на рекламу, скільки вона зібрала емоцій, чи є вона актуальною. Також для загального ознайомлення буде представлено демографічний зріз про осіб, котрі переглянули рекламу: вік, стать, місце.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Нагадаємо, "Фейсбук" блокуватиме фейкові сторінки кандидатів у президенти, створені у період передвиборчої агітації. За словами міністра внутрішніх справ Арсена Авакова, станом на 19 лютого лише 9 з 44 офіційно зареєстрованих кандидатів мали верифіковані акаунти.

Раніше повідомлялося, що "Фейсбук" звинуватили у порушенні законів про недоторканність приватного життя.