Авіакатастрофа в Шереметьєво: бортпровідник перед смертю написав прощальну SMS своїй дівчині

Автор: Оксана Житнюк

22-річний бортпровідник Максим Моїсеєв, який під час пожежі на літаку в аеропорту "Шереметьєво" до останнього рятував пасажирів, перед смертю відправив прощальну SMS своїй дівчині.

Авіакатастрофа в Шереметьєво: бортпровідник перед смертю написав прощальну SMS своїй дівчині - today.ua

"Я тебе кохаю", - написав Моїсеєв своїй обраниці.

Відомо, що дівчина теж працює бортпровідником. Зараз вона перебуває разом з його батьками.

"Це останнє повідомлення у житті Максима Моїсеєва — своїй дівчині Ксюші. Хлопець встиг скинути SMS перед самою загибеллю — його кохана також працює бортпровідником, зараз вона перебуває поруч з батьками коханого", - йдеться в повідомленні.

Популярні зараз

Зеленський пояснив, чому мобілізація стосуватиметься насамперед молодих чоловіків

Kia показала електричну версію кросовера Sportage із запасом ходу 720 км

Стрижка піксі-боб – один із найкращих варіантів для тонкого волосся: фото модної зачіски

Кейт Міддлтон показала рідкісне фото молодшого сина у день його народження

Сам Максим під час трагедії перебував на кухні економ-класу, допомагав людям до останнього й намагався відчинити двері літака для пасажирів. ЗМІ писали, що в день авіакатастрофи з Sukhoi Superjet хлопець хотів відчинити двері в охопленому вогнем хвості літака, щоб прискорити евакуацію людей, але не зміг. Бортпровідником на рейсах "Аерофлоту" він встиг пропрацювати понад рік.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Як відомо, вчора, 5 травня, в Росії незабаром після вильоту літака з Москви у Мурманськ екіпаж повідомив про технічні неполадки і попрямував у “Шереметьєво” на екстрену посадку. При посадці у літака загорілися двигуни і подломилися стійки шасі.

Наразі відомо, що пожежа літака Sukhoi Superjet 100 в аеропорту “Шереметьєво” забрала життя 41 людини. Всього в авіалайнері знаходилося 78 осіб, вижили 37. У повітряне судно після вильоту з Москви до Мурманська в небі вдарила блискавка, внаслідок чого було втрачено радіозв’язок, а лайнер перейшов в режим прямого управління.