Гендерна радниця президента Марина Бардіна прокоментувала заяву Володимира Зеленського про туристичні бренди України, яка так обурила українських жінок. Як відомо, 18 червня у мережі запустили флешмоб з хештегом #янебренд після висловлювання Зеленського про те, що "українки є брендом нашої країни".
За словами радниці Зеленського, президент ніяким чином не образив жінок, а лише констатував проблему зовнішнього сприйняття країни світом.
"Якщо подивитися, проаналізувати сказане повністю, то пан Володимир констатував проблему зовнішнього сприйняття України світом і наголосив на тому, що ми навпаки маємо широкий спектр досягнень для позиціонування країни, аби зруйнувати стереотипне і застаріле бачення, вузьке сприйняття. Крім того, ми маємо певні дії, які б підтверджували повагу команди Володимира Зеленського до жінок і готовність підтримувати жінок. Зокрема, партія “Слуга народу” продемонструвала 30% представництво жінок у списку. І такі речі, реальні дії, для мене є показником готовності підтримувати жінок”, – зазначила гендерна радниця президента.
Водночас Марина Бардіна позитивно оцінила флешмоб у Facebook #Ятобінебренд.
"Тому що це (флешмоб, ред.) є свідченням того, що жінки продовжують активно відстоювати свої права і вже новій владі задають показник того, як варто комунікувати низку питань відносно жіноцтва", — сказала експерт.
Раніше повідомлялося, що Президент України Володимир Зеленський під час відвідування кампусу стартапів Station F у Парижі заявив, що в Україні "дуже вродливі люди, особливо жінки…" і це серед іншого "залишається нашим брендом". Після цієї заяви сотні українок звинуватили президента у сексизмі.