Власникам старих автомобілів у Німеччині доводиться позбавлятися своїх транспортних засобів, щоб не платити за них страховий збір та непомірно великі податки. До всього, в деяких містах ФРН та найбільших автобанах ввели заборону на використання дизельних авто, які не відповідають нормам Євро-6d. Про це повідомляє сайт автомобільних новин Autonews.ua.
Зараз у німецьких водіїв існує всього два методи позбавитися від старого авто, зі стандартами викидів Євро-4 і нижче. Оскільки просто залишити свого "залізного коня" на вулиці або десь на звалищі не можна, інакше це загрожує штраф у 3 тис євро, добропорядним німцям доводиться здавати свої машини в спеціальний пункт для утилізації.
Дана послуга коштує 100 євро, до яких додатково додаються витрати на транспортування.
Якщо ж з машини знімають деталі, то її власник може отримати грошову компенсацію в розмірі кількох сотень євро.
Також можна здати свій "мотлох" прямо автовиробникам. Однак для цього необхідно, щоб машина була "чистою", а не комплектувалася в процесі експлуатації самим водієм "не рідними" вузлами і агрегатами.
Автомобіль, який потрапив під утилізацію, розбирають по частинах до кузова, який згодом відправляють під прес.
Оскільки автомобіль в Німеччині набагато простіше купити, ніж потім від нього позбутися, німці охоче сплавляють свої б/в авто в країни Східної Європи.
Нагадаємо, імпорт вживаних авто в Україні б'є рекорди. Б/у-автомобілі охопили 61 відсоток загального обсягу первинних реєстрацій в легковому сегменті ринку.