Як мінімум раз в житті кожен з нас задавався питанням про те, куди раптово зникають гроші з його мобільного телефону. І якщо абоненти "Київстару" у всіх бідах звинувачують оператора мобільного зв'язку, то ті, в свою чергу, нарікають на неуважність самих користувачів. Так, в "Фейсбуці" з'явився гнівний відгук користувача мобільного оператора "Київстар".
За словами абонента "Київстару" Марини Грейс, вона вже четвертий раз намагається заплатити за пакет послуг, але замість зняття необхідної суми в розмірі 155 гривень, оператор знімає щодня по 20 гривень.
Представники "Київстар" спробували пояснити клієнтці, що в той момент, коли вона спить, її телефон продовжує активно користуватися інтернетом, тому і знімаються такі суми грошей.
Правда, є один нюанс, жінка перед тим, як заплатити за пакет послуг мобільного зв'язку "Київстар", відключила інтернет, тому поки не зрозуміло, куди ж зникли гроші.
Звичайно, Марина обурена таким станом справ і вважає, що в "Київстарі" придумали досить хитру схему, як ще нажитися на своїх абонентах, адже так зручно все списати на мобільний інтернет.
Але є і приємна новина, "Київстар", який на сьогоднішній день є одним з найбільших українських операторів мобільного зв'язку, запустив мережу четвертого покоління (4G/LTE). Завдяки зв'язку 4G абоненти "Київстару" зможуть отримувати нові переваги мобільного інтернету.
- З технологією LTE середня швидкість передачі даних вище в 16 разів, а затримка в передачі інформації (ping) - менше в 2,5 рази в порівнянні з сучасними мережами 3G, - повідомили в прес-службі "Київстару". - Для абонентів це можливість швидко обмінюватися "важким" контентом, дивитися онлайн ТВ високої роздільної здатності, в лічені секунди завантажувати мобільні додатки всюди, де є покриття мережі.
Раніше "Київстар" роз'яснив, куди звертатися, якщо персонал не дав належної допомоги.