У “Київстар“ перевірили якість зв'язку

Автор: Міхєєнко Наталія

Національна комісія регулювання зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) перевірила якість зв'язку мережі "Київстар" і офіційно заявила, що мобільний оператор Kyivstar виконав всі норми якості надаваних послуг.

У “Київстар“ перевірили якість зв'язку - today.ua

За даними НКРЗІ, на кінець 2018 року в Україні налічувалося 54 млн активних мобільних користувачів. З них 32,4 млн регулярно підключалися до інтернету. Настільки часто, що компанії змогли на цьому заробити: доходи від мобільного інтернету (16 млрд грн) вперше перевищили виручку від голосових дзвінків (14,66 млрд грн). Для мобільних інтернет-провайдерів НКРЗІ встановив наступний параметр якості: кількість неуспішних підключень до мережі не повинно перевищувати 10%. Зазначається, що "Київстар" з лишком забезпечив виконання цієї норми — 0%. Тобто в мережі компанії Kyivstar всі спроби вийти в інтернет увінчалися успіхом.

Також у Kyivstar - найбільший відсоток з'єднань, при яких якість передачі мови відповідала встановленим нормам якості (92,56%).

Всі результати "Київстар" можна вважати позитивними. Оскільки норматив НКРЗІ — не менше 70%. Для передчасних обривів зв'язку під час розмови НКРЗІ вирішила допустимими значення 5%. Як і з іншими показниками, мобільний оператор впорався із завданням на відмінно — 0,09%.

Популярні зараз

Українцям обмежили відпустки у воєнний період

“Скасування плати“ за доставку газу для пенсіонерів: у ГазПравді зробили важливу заяву

Україна отримає одну з найкращих у світі систем ППО

Стало відомо, що буде з цінами на бензин та дизельне паливо найближчим часом

В Україні вважається нормальним, коли при спробах зателефонувати іншому абоненту в межах країни не більше 5% відбувається збій. Але Kyivstar постарався мінімізувати їх — 0,7%. Дозволений в Україні коефіцієнт недоступності мережі – коли на екрані телефону взагалі не світиться назва оператора — не повинен перевищувати 0,05%.

Згідно з вітчизняним нормам, не менше 80% текстових повідомлень повинні бути доставлені адресатам вчасно. "Київстар" зумів досягти 100-відсоткового результату.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

НКРЗІ також стежив, щоб мобільний оператор "Киевстр" коректно виставляв рахунки своїм абонентам. І відсоток незадоволених не повинен перевищувати 1%. Серед користувачів Kyivstar таких звернень виявилося 0,01%.

Нагадаємо, Kyivstar з 1 травня 2019 року запускає послугу перенесення номера Mobile Number Portability (MNP). Президент компанії “Київстар” Олександр Комаров повідомив, що в компанії відповідально підійшли до організації доступності MNP у своїй мережі, підготувавши всі системи і процедури до запуску послуги. Комаров також зазначив, що скористатися послугою “Київстару” може будь-який користувач з номером телефону українського оператора. Єдина умова – номер необхідно зареєструвати на своє ім’я.